Tilaus- ja toimitusehdot

Tilaus- ja toimitusehdot


TUOTTEET JA TUOTEHINNAT

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisäveroa. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

  

MAKSUTAVAT

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken,  S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit ja Collector Lasku. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com


TOIMITUSMAKSU

Toimitamme tuotteet kiinteällä 7,5 € toimituskululla aina 150 € tilaussummaan saakka jolloin toimitus on veloitukseton.

  

TOIMITUKSET

Arkipäivisin klo 15.00 mennessä tehdyt tilaukset toimitetaan pääsääntöisesti samana päivänä. Toimitamme tuotteet Matkahuollon tai Db Schenker Noutopaketti palveluita käyttäen asiakkaalle yhden ( 1 ) – kolmen ( 3 ), riippuen tilauksen ajankohdasta sekä toimitusosoitteesta. Kaikki tuotteet jotka ostoskoriin ovat lisättävissä ovat varastossamme, mutta jos jostain syystä jokin tilauksen tuotteista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä. 

  

TUOTTEEN PALAUTUSOIKEUS

Kaikilla tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Tuotteen voi palauttaa maksutta asiakaspalautuksena. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton.

  

TUOTEVIRHEEN KORJAAMINEN

Jos toimitettu tuote on vioittunut, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen osoitteeseen asiakaspalvelu@pigment.fi. Asiakas voi jättää vioittuneen tuotteen ns. asiakaspalautuksena Matkahuollon toimipisteeseen. Lähetyskuluja ei sinun tällöin tarvitse maksaa. Samalla pyydämme ilmoittamaan, palautatko tuotteen ja haluatko rahat takaisin vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle. Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron. Otathan aina ennen palautusta yhteyden meihin osoitteeseen info@unckan.fi