Tilaus- ja toimitusehdot


TUOTTEET JA TUOTEHINNAT

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisäveroa. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

  

MAKSUTAVAT

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken,  S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com


TOIMITUSMAKSU

Toimitamme tuotteet kiinteällä 7,50 € toimituskululla aina 160 € tilaussummaan saakka, jolloin toimitus on veloitukseton.

  

TOIMITUKSET

Arkipäivisin klo 12.00 mennessä tehdyt tilaukset toimitetaan pääsääntöisesti samana päivänä. Tilauksia ei toimiteta Maanantaisin. Toimitamme tuotteet Matkahuollon tai Db Schenker noutopaketti palveluita käyttäen asiakkaalle yhden ( 1 ) – seitsemän ( 7 ) arkipäivän aikana. Riippuen tilauksen ajankohdasta sekä toimitusosoitteesta. Kaikki tuotteet jotka ostoskoriin ovat lisättävissä ovat varastossamme. Jos tuote on myytyloppuun ennen kuin tilaus on ehditty käsitellä, olemme sinuun yhteydessä. Asiakas voi halutessaan odottaa tuotteen saapumista varastoon, valita korvaavan tuoteen tai pyytää maksunpalautusta puuttuvasta tuotteesta.

  

TUOTTEEN PALAUTUSOIKEUS

Kaikilla tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Tuotteen voi palauttaa maksutta asiakaspalautuksena. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton.

  

TUOTEVIRHEEN KORJAAMINEN

Jos toimitettu tuote on vioittunut, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen osoitteeseen info@unckan.fi. Asiakas voi jättää vioittuneen tuotteen ns. asiakaspalautuksena Matkahuollon toimipisteeseen. Lähetyskuluja ei sinun tällöin tarvitse maksaa. Samalla pyydämme ilmoittamaan, palautatko tuotteen ja haluatko rahat takaisin vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle. Otathan aina ennen palautusta yhteyden meihin osoitteeseen info@unckan.fi